Home > Berita > 15 Rahsia Wanita Yang lelaki Perlu Tahu!!…

15 Rahsia Wanita Yang lelaki Perlu Tahu!!…

facebook LIKE UTK TERIMA UPDATE TERKINI & KLIK [X] UTK TUTUP --> Button Close

Like kami di facebook untuk menerima update terkini terus ke wall facebook anda.

Betul-betul lah memalukan macam sudah tiada kerja lain selain pecah rumah.kalau bukan artis mungkin tak apa lah tapi ini pernah pula menjadi artis selama 4 tahun.fuhh..memang sungguh memalukan.adakah artis2 di malaysia ini mendapat bayaran gaji yang tidak mencukupi?hah..korang fikir la sendiri!!…hehe…
ok la malas nak layan nak fikir pasal ni kalau ada sesiapa yang belum tahu pasal ni boleh cek dekat www.tv3.com.my.. ok berbalik pada tajuk pula.sebenarnya rahsia2 ini telah saya petik dari semua majalah remaja yang sudah sebulan lebih tak habis2 nak baca..hehe…pelik tak?.lah biasalah orang yang sibuk macam saya ni.masa tidak begitu mencukupi..so..biarkan lah..hehe..ok untuk infomasi ini rasanya masih ramai lagi lelaki diluar sana yg belum tahu jadi apa salahnya hari ini aku kongsikan rahsiah2 ini untuk panduan bersama….jom laki semua.ketauhi rahsih wanita. 
1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak
menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
2. Bila dia tidak menghiraukan anda selepas anda menyakiti hatinya,
lebih baik anda beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum
anda menegur dengan ucapan maaf.
3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling
dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu
putus di tengah jalan).
4. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki
itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar
dengan lelaki lain.
5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,
dia akan cair seperti coklat!!
6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tahu macam mana nak
menerima pujian.
7. Jika anda tidak suka dengan gadis yang sukakan anda separuh mati,
tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangat
dalam diri wanita yang anda tak akan tahu kerana bila
dia dah buat keputusan dia akan lakukan apa saja.
8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri dari anda selepas anda
tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya anda masih ingin
menganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.
9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan
tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.
10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak
berguna.
11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan
respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan
bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja
ganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh
minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.
13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan
senyum sebarangan.
14. Jika kamu menyukai seorang wanita, cubalah mulakan dengan
persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali anda ajak
berjumpa, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat dengan anda.
Amacam ada dapat tak?..hehe…dan untuk para wanita betul ke korang semua ni macam ni?…hehe….

Artikel Yang Mungkin Anda Minati

9 comments

  1. haha it depends on individu juga 🙂

  2. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_—\_l__l—[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)–o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ” Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Maaf lama tak ziarah kamu semua….
    Jom Terjah entry terbaru ??
    diy spray bumper dan grip handle pintu

    uihhh kali ni lain dari sebelumnya lahh

    aku komen ajerr

    Kepada yang BELUM PERNAH JATUH CINTA…
    Bagaimana kalau jatuh cinta?
    Mahu jatuh, jatuhlah! Tetapi, jangan sampai terjerumus.
    Biar selamba tapi stabil. Berkongsilah tetapi jangan tak adil.
    Cubalah untuk memahami tetapi bukan bermakna
    tidak boleh meminta apa2.
    Bersedialah untuk terluka dan menderita,
    tetapi jangan simpan semua rasa sakit
    jika itu yang benar2 dialami.

    Kepada yang ingin MENGUASAI…
    Hatimu patah melihat orang yang kau cintai
    berbahagia dgn org lain,
    tetapi akan lebih sakit lagi apabila mengetahui
    bahawa orang yang kau cintai ternyata
    tidak bahagia dengan mu.

    Kepada yang takut MENGAKUI…
    Cinta menyakitkan bila anda
    putuskan hubungan dengan seseorang.
    Tetapi, lebih sakit lagi bila seseorang
    memutuskan hubungan dengan mu.
    Tetapi, cinta paling menyakitkan apabila
    Orang yang kau cintai langsung tidak
    mengetahui perasaanmu terhadapnya.

    Kepada yang masih bertahan

    MENCINTAI SESEORANG YANG TELAH PERGI…
    Hal menyedihkan dalam hidup ialah
    bila kau bertemu seseorang lalu jatuh cinta.
    Kemudian akhirnya menyedari bahawa
    dia bukanlah jodohmu dan kau telah
    mensia-siakan masa bertahun-tahun
    untuk seseorang yang tidak layak.
    Kalau sekarang dia sudah tidak layak,
    10 tahun dari sekarang pun dia tetap tak akan layak.
    Biarkan dia pergi dan lupakan..

  3. walaupun pompuan ni nampak comnplicated tp sebenarnya sgt mudah utk difahami..asalkan buka sikit hati tu..hehehe

  4. x semua betul…tp..adalah sikit2

  5. pasal pujian..rasanya tidak betul sangat…bukan semua perempuan suka dipuji..:)

  6. xsume laki phm pasaan wanita..

  7. mmm penah baca entry ni kt tentangcinta.com

    perempuan tak complicated sbnr nyer. yg jd susah sbb kita berlainan kejadian. tu je.

    Serius hot! [email protected]#$%&*!

  8. lelaki xda ke?hahahaaa..

  9. WORD!
    banyak betulnya ni woookkk!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *