Home > Berita > KASIHAN! GAMBAR BAYI YANG TERCAMPAK LEPAS KERETA DILARIKAN

KASIHAN! GAMBAR BAYI YANG TERCAMPAK LEPAS KERETA DILARIKAN

facebook LIKE UTK TERIMA UPDATE TERKINI & KLIK [X] UTK TUTUP --> Button Close

Like kami di facebook untuk menerima update terkini terus ke wall facebook anda.

KASIHAN! GAMBAR BAYI YANG TERCAMPAK LEPAS KERETA DILARIKAN-Admin pun tidak tahu adakah si perompak kereta itu sedar atau tidak adanya si bayi di dalam kereta tersebut semasa melarikan kereta ibubapa bayi itu.jika sedar,maka penyamun ini sudah terlalu kejam dan lebih kejam daripada binatang.
bayi malang
Menurut seumber,bayi tersebut telah tercampak dari kereta setelah kereta itu dilarikan perompak isnin lalu,dan oleh itu,bayi tersebut di larikan ke hospital dan dikhabarkan bayi itu koma dan baru kini sedar tapi keadaannya yang amat menyedihkan.apa taknya,baru sahaja di lahirkan sudah menjadi koma!.

Dan yang paling sadis dan menyedihkan,menurut sumber,bapa bayi abdul pirhat karim 34,mengatakan bayinya kini menggunakan alat pernafasan sejak semalam.dan bayi itu kini sudah boleh menangis dan agak sedikit sembuh dari koma.

Apa-apa pun harapan kita semua agar si penyamun itu akan mendapat balasan yang lebih berat dari kesengsaraan si bayi malang itu dan semoga dia akan mendapat pengajaran dari perbuatan jahat lagi kejinya itu.

Artikel Yang Mungkin Anda Minati

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *