Home > Hiburan > Saya Hairan Yang Kutuk Dan Kecam Ingin Ambil Gambar Bersama Saya- Uqasha Senrose |

Saya Hairan Yang Kutuk Dan Kecam Ingin Ambil Gambar Bersama Saya- Uqasha Senrose |

facebook LIKE UTK TERIMA UPDATE TERKINI & KLIK [X] UTK TUTUP --> Button Close

Like kami di facebook untuk menerima update terkini terus ke wall facebook anda.



Kontroversi dan kritik dari netizen tidak pernah bisa lekang dengan aktor Uqasha Senrose, kata orang pasti ada saja masalah melibatkan beliau.

Menurut Uqasha, meskipun ia dikecam parah tapi dia tidak pernah diserang di tempat umum. Bahkan, ia merasa heran dengan beberapa individu yang pernah mengecam beliau tetapi tetap ingin bergambar bersamanya.

Meskipun banyak kecam saya di Instagram tapi tidak pernah pula ada yang kutuk secara terbuka di luar. Lebih mengherankan ada beberapa individu pernah mendekati saya memberitahu pernah mengecam saya di Instagram dan ingin mengambil gambar bersama pula.

Seperti orang lain yang memiliki hati dan perasaan, Uqasha akui kadang kala dia agak tergores dengan sindiran dan komentar negatif yang dilemparkan kepada dirinya. Namun, ia kini enggan lagi ambil pusing tentang hal itu.

Saya sudah tidak kisah tentang kritik masyarakat dan tidak mampu akan paksa mereka menyukai saya. Lepas isu buka tudung itu, lagi teruk saya dikecam pada awalnya namun sekarang orang sudah mulai terima.

Berbicara tentang tuduhan mengatakan ia agak sulit untuk memberikan kerjasama dengan wartawan bila terjadi sesuatu kontroversi tentang dirinya, Uqasha menjelaskan lebih baik untuk dia berdiam diri dari memperkeruh situasi.

Sumber Berita: mStar Online



PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggung jawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Pastikan Anda berpikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komentar Anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab Anda sendiri.

Artikel Yang Mungkin Anda Minati

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *