Home > Search Results for: awek aku ajak tidur sekali

Search Results for: awek aku ajak tidur sekali

AWEK AKU AJAK TIDUR SEKALI!

AWEK AKU AJAK TIDUR SEKALI!-Ini lah akibatnya bila budak-budak kurang didikan agama.bapak suru ke sekolah dia pergi memancing!!… tapi rasanya budak ni berpelaran serta dapat didikan agama sebab tengok usename macam moden je…. Jadi..apa gunaya berpelajaran jika perangai macam tu??…cuba korang komen sikit??..

Read More »

Tak Ada Orang Kejutkan Aku Sahur, Dah Tak Ada Orang Pakaikan Aku Butang Baju Raya, Aku Menyesal Ceraikan Fiqa

Hidup sememangnya akan sentiasa diuji dan diduga. Tidak kiralah hidup seorang diri atau alam rumahtangga. Jika masih sendiri, ujian jodoh akan diberikan. Mungkin bila sudah berkahwin ujian anak akan diberikan. Hidup ini umpama roda yang berputar, kadang di atas kadang dibawah. Perubahan dan cabaran yang kadang kala berjaya mengubah nilai cinta dan kasih sayang dalam rumah tangga. Kerana suasana dah …

Read More »

PUNCA UTAMA Bayi Suka Tunjuk-Tunjuk Kat Kipas Kini DIDEDAHKAN.. Jangan TERKEJUT !!! – MALAYSIA KU BARU

Assalamualaikum. Saya cuma nak share kisah-kisah tak seberapa dari pengalaman saya sendiri yg terjadi kepada ahli keluarga dan saudara-mara. Mana-mana yg terkurang, haraplah dimaafkan. Semua nama yg digunapakai dalam cerita-cerita saya adalah nama pelesu belaka. Anak Sepupu Diganggu Aku baru habis menduduki SPM masa ni. Biasalah, lepas habis SPM, memang goyang kaki menternak lemak ajelah kat rumah. Lepas tension, katanya. …

Read More »