Home > Search Results for: awek thailand

Search Results for: awek thailand

VIDEO NGERI AWEK CUN SELAMATKAN MANGSA KEMALANGAN

VIDEO NGERI AWEK CUN SELAMATKAN MANGSA KEMALANGAN-Kemalangan ngeri ini terjadi di sebuah jalanraya di thailand di mana seorang penunggang motosikal terbabas selepas melanggan belakang sebuah lori. Kemalangan itu menyebabkan penunggang motosikal cedera parah di bahagian leher akibar hirisan daripada serpihan cermin. Mangsa yang juga seorang lelaki mendapat perhatian seorang awek cun yang bertungkus lumus menyelamatkannya.manakala seorang daripada saksi sempat merakam …

Read More »

VIDEO TARIAN HOT AWEK MELAYU!

VIDEO TARIAN HOT AWEK MELAYU!-Kelakar pun ada bila awek tempatan mengada menari seperti tarian tiger show kat thailand tu.agak-agak apa yang difikirkan mereka ini ye masa tiger show tu?..haha.. Tonton video di bawah ini,jangan lupa full velumekan sound pc/laptop anda ye..haha..

Read More »

GADIS THAILAND YANG SANGAT MANIS,GEBUH,COMEL DAN CANTIK (6 GAMBAR)

GADIS THAILAND YANG SANGAT MANIS,GEBUH,COMEL DAN CANTIK (6 GAMBAR)-Dalam dunia ini memang ramai gadis-gadis yang berwajah manis lagi comel dan ada juga yang berwajah hodoh lagi menakutkan tapi di bawah ini adalah wajah seorang gadis balasan tahun yang berasal dari thailand dimana gadis ini telah bergambar semepena mempromosikan sebuah kereta mewah dan gadis ini sangat manis,comel lagi gebuh!.. anda nilai …

Read More »

Rakyat Malaysia Tidak Ditawarkan Pun Visa Untuk Sektor 3D Di Korea, Perkara-Perkara Dan Risiko Wajib Perlu Anda Tahu

Baru-baru ini tular di media sosial mengenai perkongsian seorang individu berasal dari Malaysia yang mendakwa mampu memperoleh pendapatan lumayan mencecah ribuan ringgit dengan hanya bekerja sebagai pemetik sayur di Korea Selatan. Malah, gaji yang diperoleh tersebut lebih tinggi daripada gaji beberapa pekerjaan profesional di Malaysia. Berdasarkan perkongsian tersebur, ramai rakyat Malaysia menyatakan minat ingin berhijrah ke negara tersebut bagi mencari …

Read More »

Tak Ada Orang Kejutkan Aku Sahur, Dah Tak Ada Orang Pakaikan Aku Butang Baju Raya, Aku Menyesal Ceraikan Fiqa

Hidup sememangnya akan sentiasa diuji dan diduga. Tidak kiralah hidup seorang diri atau alam rumahtangga. Jika masih sendiri, ujian jodoh akan diberikan. Mungkin bila sudah berkahwin ujian anak akan diberikan. Hidup ini umpama roda yang berputar, kadang di atas kadang dibawah. Perubahan dan cabaran yang kadang kala berjaya mengubah nilai cinta dan kasih sayang dalam rumah tangga. Kerana suasana dah …

Read More »

CINA MALAYSIA TAK HORMAT LAGU NEGARAKU!

CINA MALAYSIA TAK HORMAT LAGU NEGARAKU!-Inikah satu malaysia?..india,orang putih pun bangun semasa lagu negaraku di mainkan di pawagam tapi jenis orang cina ni tak bangung.langsung tiada hormat pada lagu negaraku. Kalau dah tak suka lagu negaraku baik tak payah tinggal malaysia.lari aje ke negara lain,kat thailand ke kat vietnam ke tengok dia hidup senang tak.memang tiada rasa malu langsung. Gambar …

Read More »