Home > Search Results for: awek tudung seks

Search Results for: awek tudung seks

GROUP WHATSAPP AWEK MELAYU SEMBANG PASAL SEKS!

GROUP WHATSAPP AWEK MELAYU SEMBANG PASAL SEKS!-Amboi bukan main lagi sembang pasal seks dengan negro siap tiga round lagi apakah ini ertinya dunia sudah nak akhir zaman?.. Kalau lelaki bersembang pasal seks mungkin agak normal sebab ini memang sifat mereka tapi bukan semua hanya mereka yang gila seks sahaja kot.haha.. Tapi macamana pulak dengan awek litup bertudung bersembang pasal seks,siap …

Read More »

STATUS PALING BODOH AWEK MELAYU BERTUDUNG!

STATUS PALING BODOH AWEK MELAYU BERTUDUNG!-Pasti anda akan terkata “astaghfirullah azim” bila melihat status awek melayu siap bertudung cantik-cantik tapi perangai tak ubah seperti seekor ayam betina yang dah tiada maruah diri langsung.dah tahu sekarang dunia sudah semakin tua zaman dah nak berakhir so macam-macam akan boleh jadi. Sebenarnya admin pun kurang pasti sama ada akaun facebook awek ini real …

Read More »

PANAS! JUMPA AKSI SEKS KEKASIH

PANAS! JUMPA AKSI SEKS KEKASIH-Dalam dunia ini ada banyak perkara yang tidak dingini berlaku dan salah satunya situasi antara pasangan kekasih ini.bak kata orang “sepandai tupai melompat akhirnya jatuh juga ke tanah”.pasangan kekasih ini di khabar sudah sekian lama bercinta tapi akhirnya musah begitu sahaja selepas mereka terjumpa aksi ranjang pasangan mereka. Di bawah ini merupakan keratan dari akhbar tempatan …

Read More »

MELAYU DAN BABI! Jangan Terkejut Lepas Baca Habis..

MELAYU DAN BABI! Jangan Terkejut Lepas Baca Habis..Dua tiga hari ini bangsa Melayu Malaysia gelabah beruk apabila terdapat alkohol di dalam beberapa jenama ubat demam yang di pasarkan di Malaysia. Walhal, fatwa Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) telah lama mengharuskan ubat jenis tersebut dengan kuantiti alkohol tertentu. Mulalah timbul golongan cetek agama yang mencadangkan agar proses sertu perut dijalankan kepada …

Read More »

BILA GADIS AYU CANTIK JADI MEKANIK

BILA GADIS AYU CANTIK JADI MEKANIK-Korang ingat kaum lelaki aje ke yang tahu kerja mekanik kereta?.kan anda juga tahu zaman sekarang zaman unisex.kerja lelaki,perempuan boleh buat.kerja perempuan lelaki boleh buat.so what!.haha.. Lihat gambar-gambar di bawah ini,seorang gadis ayu cantik bertudung dengan kerjaya seorang mekanik kereta.nak tahu di mana lokasinya?.anda cari lah sendiri. 🙂

Read More »

PANAS! VIDEO LUCAH PENGETUA WANITA TERSEBAR

PANAS! VIDEO LUCAH PENGETUA WANITA TERSEBAR-Sebuah video porno yang tersebar menggemparkan Kota Klaten, Jawa Tengah. Salah seorang individu wanita dalam video porno tersebut didakwa mirip wajah Pengetua Sekolah SMK Negeri Klaten. Video lucah berdurasi 1 minit 3 saat yang menampilkan adegan intim ini beredar melalui telefon bimbit. Dalam video tersebut, wanita itu dilihat keluar dari kamar mandi di sebuah hotel …

Read More »