Home > Berita > Terkena kipas selepas dilambung bapa..!!

Terkena kipas selepas dilambung bapa..!!

facebook LIKE UTK TERIMA UPDATE TERKINI & KLIK [X] UTK TUTUP --> Button Close

Like kami di facebook untuk menerima update terkini terus ke wall facebook anda.

Little Oum recovering in hospital in Rayong, Thailand. A three-year-old girl's head was split open by an electric ceiling FAN after being tossed into the air while playing with her DAD. See story SWFAN. Em Phoeykiln (doub-corr), 25, was making daughter Oum laugh by picking her up and throwing her in the air in their living room. But the toddler's head clattered into the spinning fan - hitting her so hard that the metal blade BENT with the impact.The gash was so deep that the toddler's white skull can be seen underneath the torn skin.

Rayong (Thailand): Seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun cedera parah di kepala akibat terkena bilah kipas siling selepas dia dilambung bapanya ketika bermain.

Ketika kejadian, Oum Phoeykiln, tiga tahun, bermain bersama bapanya, Em, 25, di ruang tamu di rumah mereka.

The ceiling fan which hit little Oum in the head. A three-year-old girl's head was split open by an electric ceiling FAN after being tossed into the air while playing with her DAD. See story SWFAN. Em Phoeykiln (doub-corr), 25, was making daughter Oum laugh by picking her up and throwing her in the air in their living room. But the toddler's head clattered into the spinning fan - hitting her so hard that the metal blade BENT with the impact.The gash was so deep that the toddler's white skull can be seen underneath the torn skin.

Bapanya mendukung dan melambung anaknya itu ke udara sehingga menyebabkan kepala mangsa terkena kipas siling yang sedang berputar laju.

Hentaman yang kuat itu menyebabkan bilah kipas patah manakala dahi kanak-kanak berkenaan luka parah sehingga ternampak bahagian tengkorak.

Oum dikejarkan ke sebuah hospital di Rayong, di mana doktor segera melakukan pembedahan kecemasan untuk menghentikan pendarahan dari luka sepanjang 10 sentimeter itu.

Lebih malang lagi, doktor berkenaan terlebih dahulu mengugut enggan merawat mangsa sehingga keluarganya bersetuju membayar ribuan dolar untuk pembedahan itu.

Em berkata, ketika kejadian dia hanya bermain dengan anaknya di rumah mereka seperti biasa.

“Namun, secara tidak sengaja saya melambung anak saya terlalu tinggi sehingga kepalanya terkena kipas siling yang sedang berputar laju.

“Saya panik melihat darah yang mengalir dengan banyak dari dahi anak saya dan segera membawanya ke hospital,” katanya. – Agensi

Sumber

Artikel Yang Mungkin Anda Minati

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *